( 41 reviews )

The Doner Company Almelo

Turks
Stationsplein 1, 7607GD Almelo, Almelo, Overijssel.
Zoek

Actie voor Bezorgen (1) BestelNu BelNu

Openingstijden

  • Maandag 16:00 - 23:30
  • Dinsdag 16:00 - 23:30
  • Woensdag 16:00 - 23:30
  • Donderdag 16:00 - 23:30
  • Vrijdag 16:00 - 23:30
  • Zaterdag 16:00 - 23:30
  • Zondag 16:00 - 23:30

Details

U kunt bij ons online uw maaltijd bestellen door middel van onze eigen website welke is ontwikkeld door Foodnu. Je kunt de hele menukaart inkijken en jouw favoriete gerechten met een klik in je winkelmandje stoppen. Er zijn meerdere betaalmethodes, zodat je zowel online als contant aan de deur kunt betalen. Één ding is zeker, je hoeft de bank niet af voor je bestelling. Behalve om de deur open te doen natuurlijk.
41 Reviews

4.1 van 5 sterren

Mariëtte de Groot

- 3 dagen geleden bezorgd -

Heerlijk eten voor een goede prijs. Altijd vrolijke en vriendelijke bezorgers!


Ben Bosch

- 11 dagen geleden bezorgd -

Heel lekker en netjes bezorgd

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 13 dagen geleden bezorgd -

Het was vers en heet, aardige bezorger!


Ingrid Talen

- 20 dagen geleden bezorgd -

Janita Goor

- 20 dagen geleden bezorgd -

Zeer te vreten en ik vint het een goeie Survis dat je bij de bestelling een blikje drinken bij krijgt helemaal top en het eten was heerlijk


Zwoferink

- 29 dagen geleden bezorgd -

weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is maar het wordt steeds slechter de kwaliteit. nu was het broodje doordrenkt met olie of boter was echt niet lekker. dit was jammer want je betaald er toch voor dat je goede kwaliteit krijgt voor het eten.


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

De patat was te weinig


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Uur gewacht, gebeld en het was moeilijk uit te leggen waarom het zo lang duurde. Niet tevreden.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


J Zwoferink

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

heb besteld maar wat viel dat tegen deze keer 5 grote döner het zag er niet uit voor een grote döner. grote familie zak met aardappelschijfje besteld voor 6,50 euro maar kreeg maar een halve zak met aardappelschijfjes. hopen dat de volgende keer bete


Bosch

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Mooi op tijd en super lekker!!!

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Jorin Sempel

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

2x kapsalon: Jalapeños pepers waren oud, half bruin en soppig en dus te oud om te verkopen. De helft van de friet was oud en warm gehouden. De andere helft is zeker 1 keer extra opgebakken en sommige stukjes zelfs vaker. Keihard dus. Drukte geen excuses!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Zwoferink

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Koning

- 3 maanden geleden bezorgd -

Het was heerlijk

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Zwoferink

- 3 maanden geleden bezorgd -

echt weer lekker gegeten na een lange tijd wachten omdat die dicht zat wegens corona. echt goed en vriendelijke bezorger. en altijd leuk dat je een blikje drinken er bij krijgt. echt super


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Langer dan een uur moeten wachten,zelf maar weer heen gebeld uiteindelijk het eten gekregen,alles lauw en bakjes groente tekort. Een tosti besteld,alleen aan de zijkant zat een klein beetje kaas , rest was droog brood! Heel jammer


Sandra Hilberink

- 3 maanden geleden bezorgd -

Ik heb een aantal keren bij u op de zaak gehaald en dat was echt goed, Nu het thuisbezorgd is ben ik teleurgesteld, De patat was hard en koud.


Janet Bolhoeve

- 3 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 5 maanden geleden bezorgd -

Was zo lekker en de bestelling was ook op tijd. Top👍


Klaster

- 5 maanden geleden bezorgd -

Heerlijk! Eten kwam erg warm aan, en ze waren erg vriendelijk.


Anoniem

- 6 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 6 maanden geleden bezorgd -

Bestel hier altijd zonder problemen. Zo'n beetje wel de beste döner van Almelo. Vandaag hebben ze alleen mijn bestelling over het hoofd gezien. 18.17 besteld en zit er nu nog op te wachten (2u later). Contact gehad, wordt wel netjes opgelost! :-)


Aj Moes

- 6 maanden geleden bezorgd -

Zoals altijd mooi op tijd en weer een mooie volle bak kapsalon en smaakte geweldig.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Annet Nijhuis

- 6 maanden geleden bezorgd -

Prima zoals altijd. Eten goed warm en lekker en altijd op de geleverde tijd.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Muhtar

- 6 maanden geleden bezorgd -

Arjan Rogier

- 6 maanden geleden bezorgd -

Zo als altijd super

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Witteveen

- 7 maanden geleden bezorgd -

De bestelling zou om 18.10 bezorgd worden maar door een storing pas om 18.55 .

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Jannink

- 7 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 7 maanden geleden afgehaald -

Het was erg lekker maar jammer dat je voor een afhaaltijd besteld en ze pas beginnen met bereiden als je binnen bent. Daar nog zeker 10 minuten staan wachten, wat in ons geval van onze pauze tijd af ging


Anoniem

- 7 maanden geleden bezorgd -

Walter van Der

- 8 maanden geleden bezorgd -

Koning

- 8 maanden geleden bezorgd -

Was weer heel lekker


Sita Raghoenandan

- 8 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 8 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 8 maanden geleden bezorgd -

Top


Roberto Huiskes

- 8 maanden geleden bezorgd -

goede eten krijg waar voor je geld

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 8 maanden geleden bezorgd -

Arie Sterling

- 8 maanden geleden bezorgd -

buikpijn


Meijers

- 9 maanden geleden bezorgd -

Koning

- 9 maanden geleden bezorgd -

Het was weer lekker


Anoniem

- 9 maanden geleden bezorgd -

Top, lekker smaakvol en vers.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Gemma

- 10 maanden geleden bezorgd -

Gemma

- 10 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 10 maanden geleden bezorgd -