( 218 reviews )

Pizzeria Venezia

Egyptisch
Veenderweg 91, Ede, Gelderland.
Zoek

BESTEL NU

Openingstijden

  • Maandag 15:00 - 22:00
  • Dinsdag 15:00 - 22:00
  • Woensdag 12:00 - 22:00
  • Donderdag 14:00 - 22:00
  • Vrijdag 12:00 - 22:00
  • Zaterdag 12:00 - 22:00
  • Zondag 12:00 - 22:00

Details

U kunt bij ons online uw maaltijd bestellen door middel van onze eigen website welke is ontwikkeld door FoodNu. Je kunt de hele menukaart inkijken en jouw favoriete gerechten met een klik in je winkelmandje stoppen. Er zijn meerdere betaalmethodes, zodat je zowel online als contant aan de deur kunt betalen. Één ding is zeker, je hoeft de bank niet af voor je bestelling. Behalve om de deur open te doen natuurlijk.

Ontdek het op Google Play

218 Reviews

4.2 van 5 sterren

Anoniem

- 18 uur geleden bezorgd -

Van de gevraagde sausjes ontbrak en eentje


Carla Weber

- 1 dag geleden bezorgd -

Het eten was niet wat ik van jullie gewend ben


Anoniem

- 8 dagen geleden bezorgd -

Heerlijk gegeten! Goede grote schotel met lekkere Döner.


Anoniem

- 8 dagen geleden bezorgd -

Pizza prima, maar een tomaten salade van 4,50 met smakeloze tomaten gadver….


Mj Westerink

- 18 dagen geleden bezorgd -

Van De Brug

- 23 dagen geleden bezorgd -

Patat was helaas niet warm


Nab

- 24 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- 29 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- 29 dagen geleden bezorgd -

Tamara Van Haaren

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Waar mensen werken worden ook fouten gemaakt ..smaakt er niet minder.om. Kortom.weer top Wachten waard na 90 min


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

de friet was veel te lang gebakken en jammer dat de saus en salade warm wordt doordat het verpakt was naast de warme gerechten.


Demoed

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Waren 25 min later dan besteld maar verder niets op aan te merken

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Oolders

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

We hadden wensen bij de bestelling gezet, maar deze zijn niet overgenomen

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Jp Van Kempen 00

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

De pizza's waren zacht en dat was jammer. Smaak prima!


Tamara Van Haaren

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Was weer toppie Lekkerrrrrrrrr


Do Monincx

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

We missen de sla bij broodje shoarma


Johan Van Holland

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Tamara Van Haaren

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Was weer lekerrrrrrrr


Patrick Vermeer

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Koud

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Demoed

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Was op tijd en nog heet , en ook lekker

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Harmen Kamp

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Bakje met saus was open en lag door de doos en de pizza was niet echt warm. Verder wel heel smaakvol en rijkelijk belegd.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Adema

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Erg lekker en genieten! Door een print fout kwamen er 3 pizza’s ipv 4. De bezorger bedacht zich geen moment: de 4e kwam er nog snel achteraan. Top!


Allard Van Wageningen

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Bestelling kwam pas 18:45, plastic zak zat vol jus, droop uit het tasje (bah). Daardoor frietzakken doorweekt en friet slap. Geen reactie gehad op mijn klacht.


Tamara Van Haaren

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Top was weer lekker


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Eten is heerlijk maar de bestelling was meer dan een uur te laat en incompleet terwijl we in de ochtend hadden besteld. Had gewoon onderdeel gemist en niet klaargemaakt.


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Hanneke Bulten

- 3 maanden geleden bezorgd -

We kwamen 1 pizza tekort. Dat heeft Venezia snel opgelost, de extra pizza was er binnen een kwartier! En omdat de bestelling ruim op tijd was geleverd, was het geen probleem.


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Duurde wat lang ongeveer een uur. Maar goed het was dan ook half zes toen ik bestlde

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Marian Waaijenberg

- 3 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Vincent Kokkeler

- 3 maanden geleden bezorgd -

Do Monincx

- 3 maanden geleden bezorgd -

Er zat geen ijsbergsla bij


Joze Ter Huurne

- 3 maanden geleden bezorgd -

Was goed warm, en de wachttijd acceptabel

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Daniel Van Beek

- 3 maanden geleden bezorgd -

Alexander Hallers Alexander

- 4 maanden geleden bezorgd -

Geen bestelling door gekomen 2 uur moeten wachten het is dat sammy mijn gebeld heeft over hoe e.n wat nu wachten op de vergoeding van billie

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Albert Van Wikselaar

- 4 maanden geleden bezorgd -

Mixed Grill Venezia was erg goed gelukt! Hebben ervan genoten.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Abdullah

- 4 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Berends

- 4 maanden geleden bezorgd -

Melissa De Vries

- 4 maanden geleden bezorgd -

Het eten was lekker alleen is de opmerking helaas niet gelezen pizza zonder artisjokken. Volgende keer beter.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Goed en lekker eten, erg trage bezorging

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Hannie Van Berg

- 4 maanden geleden bezorgd -

Moez Makhlouf

- 4 maanden geleden bezorgd -

Heel vriendelijke bezorger. En een lekkere pizza bedankt


Ilona Breunesse

- 4 maanden geleden bezorgd -

Het was weer heerlijk!


Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Het eten was prima! Maar het heeft bijna 1 uur geduurd voordat het bezord werd. Was netter geweest om tussendoor een telefoontje te krijgen dat het iets langer zou duren.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd